Vásárlási és Szerződési Feltételek internetes rendelés esetén

(ÁSZF)

 

Szolgáltató adatai

Cégnév:                      C-Healing Bed Kft.

Székhely:                   1117 Budapest, Nádorliget u. 5/A. fsz. 2.

Levelezési cím:          1117 Budapest, Nádorliget u. 5/A. fsz. 2.

Adószám:                   13747662-2-43

Cégjegyzékszám:       01 09 871159

Ügyvezető, tulajdonos:         Marinkacsa Tamás, 30 611 5350

 

Bankszámla szám: Raiffeisen Bank: 12011856-01602944-00100005

 

Kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartást vezető hatóság:

Budapest XI. kerület Polgármesteri Hivatal Igazgatási Osztály

 

Bankkártyás fizetés: B-Payment Szolgáltató Zrt. 1132 Budapest Váci út 4. www.b-payment.hu

 

Raktár, Szerviz: 1117 Budapest, Nádorliget u. 5/A. fsz. 2.

 

Vevőszolgálat, Panaszkezelés, Vásárló támogatás

Címe: 1117 Budapest, Nádorliget u. 5/A. fsz. 2.

Email: iroda@ceragembuda.hu

Telefon: 06 30 611 5350

 

Hibabejelentés: iroda@ceragembuda.hu

 

Ceragem Webshop felhasználói korlátozások

 

A ceragembuda.hu  Webshop-ot (továbbiakban Webshop) csak az ÁSZF feltételeit és az Adatvédelmi Szabályzatot (továbbiakban ÁSZF) elfogadó személy használhatja. Azaz a használat során a Vásárlónak el kell fogadnia az ÁSZF feltételeit, és az Adatvédelmi Szabályzatban szereplő adatkezelést. Rendelés leadással a Vásárló magára nézve kötelezőnek elismeri jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

Vásárló alatt értjük az összes természetes és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat.

A vásárló magában foglalja a Fogyasztó fogalmát. Fogyasztó a Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében az önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Webshop szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Webshop-nak nem feladata és nincs is rálátása, hogy ellenőrizze a felhasználói oldalon álló személy kilétét, ezért ennek felelőssége kizárólag a Vásárlót terheli.

 

 

 

Megrendelés, Elektronikus szerződéskötés lépései

 

Termékinformációk

A Webshopban még megrendelés előtt informálódhat a termék fontos tulajdonságiról, jellemzőiről. A terméket bemutató oldalon találja a termék részletes jellemzőit, technikai tulajdonságait, leírását. A termék leírásánál, ismertetőinél maximális figyelemmel jártunk el, igyekezve, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért, elírásáért nem vállalunk felelősséget. Kérdés esetén kérjen információt a vevőszolgálatunkon!

A feltüntetett képek a termékről készült, saját vagy gyártói képek, amik kisebb részletekben eltérhetnek.

Raktárkészleti információk tájékoztató jellegűek.

 

Árfeltüntetés

Amennyiben a terméket ismertető oldalon árat is talál, úgy lehetősége van az adott termék megrendelésére, megvásárlására. Az ár bruttó (ÁFÁ-t is magában foglaló) vételár Forintban (HUF).  A feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.

A Szolgáltató az esetleges adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben kizárja.

Külföldi vásárlók számára Forintban (HUF) adunk árajánlatot, e-mailben.

 

Szállítási költségek

A termék adatlapon tájékoztatást kap a legkedvezőbb szállítási költségről, és az árban foglalt garanciáról. Kosárba helyezve látja az összes átvételi lehetőséget és  szolgáltatásait.

 

A megrendelés lépései:

Válassza ki a kívánt terméket, és a „kosárba teszem” vagy „Vásárlás”  gombra kattintva termék az Ön “kosarába” kerül. Megjelenik a szállítási lehetőség kínálata. Itt választhat a szállítási lehetőségek közt. 

 

A Webshopban regisztráció nélkül is vásárolhat.

 

Vásárlás

  1. Amennyiben kosara üres adja meg az Önt azonosító személyes adatait (melyeket bizalmasan kezelünk, ld. Adatvédelem)

Fontos!

Email címét, és telefonszámát figyelmesen adja meg! A Webshop-ot semmilyen felelősség sem terheli abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, vagy az e-mail fiók tárhely telítettsége miatt számára nem hozzáférhető.

 

  1. Válasszon a termékez tartozó szállítási módok közül.

Jellemző szállítási módok: személyes átvétel, Futárszolgálat, VIP vagy Szakértői Szolgáltatói kiszállítás. Bővebben>> Szállítási módok

  1. Kosár tartalmának áttekintése: Amennyiben szükséges itt törölhet terméket vagy változtathat a megrendelt mennyiségen. Itt dönthet, hogy befejezi a vásárlást (Kasszához) vagy Újabb terméket tesz a kosárba, ahol már csak az 1- 4 es lépések ismétlődnek!
  1. Kasszánál választhat fizetési módot. Bővebben>>Fizetési módok

Jellemző fizetési módok: utánvét (készpénz), banki átutalás, bankkártya.

  1. Adja meg a szállítási címet és a számlázási címet
  2. Olvassa el, és fogadja el az ÁSZF-t.
  3. Adatok áttekintése – Adatbeviteli hibák javítása. Elküldés előtt ellenőrizze az adatokat, javításhoz használja a vissza gombot és javítsa ki kívánt részt!
  4. Megrendelés gombbal a megrendelését tudja elküldeni, ami fizetési kötelezettséggel jár a Szolgáltató felé, illetve a megrendeléssel kötelező érvényű ajánlatot tesz a termék megvásárlására. (amitől legkésőbb az átvételt követő 14 napon belül elállhat)

10. Amennyiben bankkártyás fizetést választott, átirányításra kerül a bankkártya Szolgáltató által üzemeltetett felületre, ahol elvégezheti a Bankkártyás fizetést. Szükség lehet a bank SMS-ben elküldött tranzakciós ellenőrző kódjára. A fizetés sikerességről azonnali visszajelzést kap. 

 

 

Visszaigazolás – Megrendelés beérkezett

A megrendelés sikeres elküldését az internetes oldalon, az elküldést követően azonnal visszaigazolja rendszerünk. A megrendelés megérkezését elektronikus levélben (e-mail) jelzi vissza – “Megrendelés beérkezésének visszaigazolása”. Ez az e-mail kizárólag azt jelzi, hogy a megrendelés beékezett a Webshophoz. A megrendelés elfogadásáról-teljesíthetőségéről később informáljuk.

A Vásárló Webshop honlapján való megrendeléssel elismeri, hogy jelen ÁSZF, valamint az Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit megismerte és elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, továbbá az Adatvédelmi Szabályzatban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.

 

Megrendelés elfogadása, szerződés létrejötte

Amennyiben a megrendelt terméket cégünk szállítani tudja, “Megrendelés visszaigazolása” e-mailt küldünk Önnek.

A megrendelés elfogadása visszaigazolással a megrendelést cégünk elfogadta:

Távollévők közötti szerződés jön létre a Megrendelő, mint Vevő és visszaigazolásban leírt cég, mint Eladó közt, az alábbi feltételek szerint:

  • Eladó köteles a megrendelt terméket a “Megrendelés visszaigazolás”-ban leírtak szerint a megrendelésben Szállítási címként megadott címre eljuttatni.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállítási címként megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat, amely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza, a fizetési feltételek szerint kifizetni.  Fizetőeszköz valuta neme Forint.
  • Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek. A szerződéseket az Eladó iktatja, utólag hozzáférhető. Jogi szempontból a Webshopban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.
  • Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Budapest Városi Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
  • A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar. Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés és szerződéskötés, valamint a szavatossági/jótállási eljárás nyelve a magyar.

 

Szállítási határidő

  • Raktáron lévő termékeknél, amennyiben külön megegyezés nincs rá, 2-5 munkanapon belül,
  • Beszállítói raktárról érkező termékeknél beszállítói beszállítás függvényében, beérkezést követően, mint raktárról.
  • Előrendelt termékek esetében, beszállítói visszaigazolás alapján. Raktári beérkezést követően, mint raktárról.
  • Késedelemért felelősséget nem vállalunk. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. Kiszállítás rajtunk kívülálló okok miatt késhet pl. időjárás, járatszervezési vagy egyéb okok miatt.

Megrendelés elutasítása, törlése

Adatbázisunk a lehető leggyorsabban követi a saját és partnereink raktárkészlet mozgásait, ennek ellenére előfordulhat, hogy a megrendelt termék nem szállítható. Cégünk a szállításra vonatkozóan felelősséget nem vállal. Következményi kárfelelősségünket kizárjuk. – Ez esetben nem jön létre szerződés, Megrendelése elutasításra / sztornózásra kerül, erről e-mailben értesítjük.

 

Adatvédelem
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adataik cégünk nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységhez használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át. A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik. A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).

 

Fizetési, szállítási módok, feltételek, Fizetési módok:

 

Előleg átutalás

A Szolgáltató bankszámlájára történő díjbekérő szerint banki átutalás. Cégeknek, magánszemélyeknek vagy ajándékozás esetében ajánlott fizetési mód.

 

Utánvét

A termék átvételekor fizethet utánvétel. Ez a fizetés lehet készpénzben vagy azonnali banki átutalással. A banki utalás igazolását kérjük bemutatni.

 

Bankkártyás fizetés

Bankkártya fizetéskor a bankkártya Szolgáltató által biztosított, Webshopba integrált felületre irányítjuk. Itt végezheti el az fizetést. Fizetéskor szükség lehet egy SMS-ben kapott ellenőrző kód megadására.

 

A fizetés során beírt adatokat a Webshop nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő Szolgáltató cég kezeli és a pénzügyi Szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe. Bővebben>> B-Payment Zrt. honlapján http://b-payment.hu

 

A termék kifizetésével kapcsolatban a Vásárló érdekkörében felmerülő összes költség – különösen, de nem kizárólag a tranzakciós illetéket, nem magyarországi banknál vezetett bankszámláról való utalás költsége vagy banki készpénzbefizetés költsége – minden esetben a Vásárlót terheli.

 

Számlázás

A Szolgáltató névre szóló számlát állít ki, amely megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a számlát elektronikusan állítsa ki, és azt a Vevőnek a megadott e-mail címre küldje. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül, a Vevő hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.
A megadott adatok kezeléséről az Adatvédelmi Tájékoztatónkban olvashat. 

 

Tulajdonjog fenntartás

A kiszállított termék Szolgáltató tulajdonában marad mindaddig, amíg a vételár kifizetése teljes egészében meg nem történik.

 

Szállítási módok

A pontos szállítási díjakat és opciókat a megrendelés során választhatja ki.

 

Személyes átvétel

A személyes átvétel Budapesti központi raktárunkból lehetséges Munkanapokon, egyeztetett időpontban.

 

Szakértői átadás, “VIP” szolgáltatás, Ajándék átadás

A „VIP” és a “Szakértői átadás” körében egyeztetett időpontban házhoz szállítjuk a terméket. A kért helyen összeszereljük, és beüzemeljük. Beüzemelést követően szakértő kollégánk betanítja Önnek az alapvető működési folyamatokat. Kérje a VIP átadást a megjegyzés rovatban.

Szakértői átadás esetében az összes funkciót áttekintjük Önnel, és helyszínen tanácsokat is adunk a használathoz. Későbbi kérdésire telefonos Vásárlói szolgálatunk válaszol Önnek.

 

Futárszolgálat

A futárszolgálat egyeztetett, vagy azt követő munkanapokon szállítja ki a termékeket. A termék átadása az ingatlan bejáratánál történik. Napon belüli időpont egyeztetést nem tudunk garantálni, mivel futárkiszállítás gyűjtő járat. Igény szerint jelezze, melyik napszak nem felel meg Önnek, a futár azt igyekszik figyelembe venni.

 

A futárszolgálat az egyeztetett napon megkísérli a termék átadását. Amennyiben nincs otthon, a kétszeri kísérletet követően a futárszolgálat a szállítást teljesítettnek tekinti. A futárszolgálat által felszámított díjat cégünk a terméket az egyeztetett napon át ne vevőnek felszámíthatja.

 

FONTOS!

Kérjük, hogy a kifogások elkerülése végett átvételkor AZONNAL ellenőrizze a megrendelt terméket.

A terméknek a futárszolgálattól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele igazoltan megtörténik, így a C-Healing Bed Kft.-nek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát a Fogyasztó elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (pl. nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

 

Amennyiben sérülést tapasztal a terméken, vagy a csomagoláson, az átvétel során, haladéktalanul kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét a sérülésekről, készítsen pár fotót a sérült részről, illetve jelezze azt az C-Healing Bed Kft. részére is e-mailben (iroda@ceragembuda.hu)

Ha az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, javítását, vagy cseréjét a Fogyasztó részére az C-Healing Bed Kft díjmentesen biztosítja.

Az átvételt követően észlelt sérülésért az C-Healing Bed Kft. felelősséget nem vállal!

 

Elállás, fogyasztónak minősülő vásárlók joga

 

Ki a Fogyasztó

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje a Fogyasztó.  Ptk. 8:1.§ 3. pontjának megfelel.

 

Elállási jog határideje

A fogyasztó jogosult átvétel napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. (Akár az utolsó 14. napon is).

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárló nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket, ezért a szerződése nem kerül felbontásra, szerződése továbbra is hatályban marad.

 

Átvétel napja

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételi napja.

 

Hogyan gyakorolható az elállási jog

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF Szolgáltató pontjában feltüntetett Vevőszolgálat elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. A leggyorsabb, ha az iroda@ceragembuda.hu címre küld e-mailben a kitöltött Elállási nyilatkozatot.  

 

A Fogyasztó akkor gyakorolja elállási jogát határidőben, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát jelen ÁSZF-nek megfelelően gyakorolta.

 

Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a megjelölt határidőben, minden kétséget kizáróan igazolható módon nem küldi meg elállási nyilatkozatát, ez úgy minősül, hogy nem teljesítette az elállási jog gyakorlásához szükséges feltételeket. Szerződése nem kerül felbontásra, vagyis szerződése továbbra is hatályban marad.

 

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Az e-mail elküldésének dátuma a meghatározó.

 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. Kérjük az elállási nyilatkozatot tartalmazó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

Visszaszállítás ideje

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató pontban feltüntetett Raktár címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 7 napon belül visszaküldeni, vagy visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 7 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak, vagy Szolgáltató megbízottjának) átadja a terméket.

 

Visszaszállítás költsége

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. 

 

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli.  A Fogyasztó kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás megszervezéséről, azonban a Szolgáltató által megszervezett visszaszállítás költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató ez esetben az általa megszervezett visszaszállítás költségét nem vállalja át a Fogyasztótól, kizárólag segítséget nyújt abban, hogy a Fogyasztónak a visszaszállítás megszervezésével ne kelljen foglalkoznia. Fogyasztó erre irányuló igényét Szolgáltató Vásárlószolgálata fogadja.

 

Szolgáltató által szervezett szállító,  szokásos visszaszállítási költség ajánlata, amely informatív jellegű.

(A konkrét szállítási költséget egyedi igények alapján tudunk adni. Pl. emelet vagy csomagolási felár):

 

0-10 kg

  5.000 Ft

11-40 kg

10.000 Ft

41-50 kg

15.000 Ft

51-100 kg

25.000 Ft

 

Az egyeztetett kiszállítás megkezdését követő elállás (kiszállítási időpontot megelőző 50 kg felett 24 órában történő lemondás), vagy kiszállításkor át nem vétel esetén is keletkezik visszaszállítási költség, ami a vevőt terheli a fentiek szerint!

 

Visszaszállítás

A terméket csomagolja vissza a gyári csomagolásba, vagy lássa el annak megfelelő szállítási védelemmel. A termék sérülésmentes szállításra alkalmas becsomagolása a Fogyasztó felelőssége. A szállítás közbeni, vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat, hiányosságokat a Fogyasztó köteles megtéríteni!

 

Visszaszállítás előtt kérjük, egyeztessen beszállítási időpontot! Terméket kizárólag előzetes időpont egyeztetetés után áll módunkban átvenni.

 

A Kereskedőnek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

 

Visszafizetés

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának és a visszaküldött termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti, a Fogyasztó által teljesített termékvásárlási ellenszolgáltatást. A visszatérítést a Szolgáltató banki utalással teljesíti; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

Visszatartás

A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg meg nem bizonyosodott a termék állagáról, sértetlenségéről.

 

Értékcsökkenés

A Fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett rongálásért, értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat, vagy szakszerűtlen használat miatt következett be. Ezen értékcsökkenéssel arányos összeget a Szolgáltató az elállási joggal érintett termék vételárának visszatérítése során érvényesíti, azaz ezen összeget a visszatérítendő vételárból beszámítással levonja. Az értékcsökkenés nagysága az elállással érintett termék jellege, vételára, valamint a fentiek szerinti használatból eredő kopás/elhasználódás mértéke alapján kerül megállapításra és a fogyasztó tájékoztatva lesz az értékcsökkenéssel hozott döntés kapcsán. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót a Ceragem Master V3 és Ceragem Reflax esetében 15% visszavételi és amortizációs díj terheli minden esetben. 100%-os visszatérítés abban az esetben lehetséges, ha a termék nem használt és eredeti csomagolásban van visszaküldve, mely mások számára újszerű állapotban értékesíthetőnek kell lennie.

 

A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. Pl. Előrendelt (a Vevő személyéhez kötött, illetve utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére beszerzett) terméket nem áll módunkban visszavenni!

 

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

 

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

 

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

 

 

Hibabejelentés módja

Weboldalunkon, az online felületen írásban, amiről visszaigazoló e-mailt kap a vevő.

 

A vásárló jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja, hogy javítás kommunikációjának érdekében e-mailt küldjünk neki.

 

Jótállás (kivonat a Jótállási feltételekből)

 

Kötelező jótállás – TELJESKÖRŰ ALAP GARANCIA

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül a Szolgáltató, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza, vagy ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett (pl. elmulasztott karbantartás, vagy hiba megjelenését követő további használat)

 

A vásárló ingyenes javításra jogosult, ha a termék jótállási ideje nem járt le, és a fellépő hiba gyártási eredetű, vagy már a megvásárláskor fenn állt a készülékben, és erről a vásárlót nem tájékoztatták.

A termék szervizbe juttatása, vagy a szerelő kiszállási költsége 15 kg-ig a vevőt terheli, e felett a jótállásra kötelezettet.

 

Jótállásra jogosult

A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve hogy fogyasztónak minősül. (Ptk 685§ d)). Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni a 49/2003 (VII.30) GKM rendelet 2.§ alapján. A jótállás a vásárlást igazoló bizonylat/számla illetve a jótállás kiállításának napjával kezdődik. Mindezek érdekében kérjük kedves Vásárlóinkat őrizzék mag a fizetési bizonylatot, amit a fogyasztói szerződés igazolásához elkérhet a szerelő.

 

Kötelező jótállás kezdete

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Vásárló részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjától érvényes.

 

Kötelező jótállás időtartama

A jogszabályban meghatározott ártól függően 1-3 éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő a tartós fogyasztási cikkre. Tartós fogyasztási cikkeknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

 

Kötelező jótállás területi hatálya

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

Amennyiben a termék garanciális időn belül, üzemszerű használat mellett meghibásodik, úgy a hiba elhárítására az ország egész területén a gyártó által kijelölt szervizháttér áll rendelkezésre.

 

Jótállás alóli kizárások

Nem érvényesíthető jótállási igény és a javítás díjköteles, amennyiben a meghibásodás nem gyártási eredetű, illetve nem anyaghibára vezethető vissza!

 

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, a vásárló felel a termék hibáiért, sérüléseiért, károsodásaiért különösen:

 

  • szakszerűtlen üzembe helyezés, összeszerelés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • a hiba rendellenes használat (pl. túlzott igénybevétel) vagy a Kezelési tájékoztatóban/ Használati utasításban foglaltaktól eltérő használat eredménye
  • szokásos használatból eredő, természetes kopások (pl. huzat elkopás, karcok, izzó, biztosíték  kiégés)
  • készüléken kívülálló ok (pl. hálózati feszültség megengedettnél nagyobb ingadozása, alacsonyra méretezett villamos hálózat) következménye
  • házilagos javítás vagy bármilyen átalakítás esetén,
  • elemi kár, természeti csapás okozta
  • szakszerűtlen elhelyezés, tárolás, szállítás, rongálás, hanyagság esetén,
  • jótállási jegy a valóságnak nem megfelelő adatokat tartalmaz,
  • a készüléket nem a szakszerviz vagy megbízottja javította
  • vagy ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, a kereskedő, vagy a szerviz működési körén kívülálló okból (pl. ha fogyasztó a szükséges javítást bármely okból megakadályozza, ha a készüléket olyan helyen üzemeltetik, amely a javító felszerelést szállító gépkocsival nem megközelíthető, illetve onnan a készülék elszállítása nem lehetséges).

 

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

 

Érvényesíthető igények

 

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Alkatrészrendelés esetén ez kitolódhat. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

 

Jogvita

Ha a felek között jogvita alakul ki, amit az Vevőszolgálat nem tudott békés úton rendezni, az Vásárló Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet.

 

Szavatosság

 

Kellékszavatosság és időtartama

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Az Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Fogyasztói szerződés esetén az Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

 

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

 

Hiba felfedezése, javítása

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 1 hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

 

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles az Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

Termékszavatosság

A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint –kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Az Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

 

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

 

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatosság és időtartama

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított 1 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

 

Mentesülés

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, az alábbiakból legalább egyiket hogy:

 

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

Panaszkezelési mód

 

Vevőszolgálat

Bármilyen panasza, problémája, kérdése van kérem keresse Vevőszolgálatunkat, a fent magadott elérhetőségek egyikén, e-mailben vagy telefonon.

 

Amennyiben úgy találja, hogy nem tudtunk, Önnek megfelelően megoldani panaszát, kérem ezt jelezze a Szolgáltató cég ügyvezetőjének: Marinkacsa Tamás 30 611 5350

 

A panasz megoldását minden esetben a Szolgáltató végzi!

 

Fogyasztóvédelmi hatóság

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók 2017-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.

 

Online vitarendezési platform fogyasztónak minősülő Vásárlóknak

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztónak minősülő Vásárlók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken [https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show] keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. A  fenti linken elérhető online platformon a beregisztrál, hiánytalanul kitölt egy kérelmet, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

 

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

Békéltető testületi eljárás

Amennyiben Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói

jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.

 

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

A Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli a Békéltető Testület előtti eljárásban. Ez egyrészt a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettség, másrészt a Békéltető Testületi meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása.

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. Fgytv. 29 . § (11)

 

A Pest Megyei Békéltető Testület székhelye:

1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Telefon: 06-1-269-0703, Fax: 06-1-269-0703

Honlapunk: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php

www.pestmegyeibekelteto.hu

 

Panasz elektronikus beadása az alábbi oldalon érhető el:

http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php/panaszkuldes

 

Bírósági eljárás

Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. 

 

 

 

Melléklet:

 

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT

 

 

Alulírott Fogyasztó, kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbiakban megjelölt 

 

termék(ek)……………………………………………..

 

internetes adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

Eladó: C-Healing Bed Kft. 1117 Budapest, Nádorliget u. 5/A. fsz. 2.

 

Megrendelés száma:

 

Megrendelt termék:

 

Visszaszállítás módja:

 

A fogyasztó neve:

 

A fogyasztó címe:

 

A fogyasztó e-mail címe:

 

 

Kelt:

 

 

A fogyasztó aláírása:

 

 

 

 

 

Elállás esetén töltse ki, majd küldje az ügyfélszolgálatunkra:

 

e-mail-ben:  iroda@ceragembuda.hu